Van top tot teen

Herhaal : Van top tot teen oké

Kordaat en snelle levering

Geen rare dingen maar prima informatie en correcte communicatie en levering

service is fantastisch

het product dat we kochten was incompleet , maar onze klacht is direct opgepakt en opgelost!

Een goede koop

Mijn product was prima verpakt en onbeschadigd. Naar later bleek was een appelboomje slecht geënt en had bijna geen wortels. Het was voor mij niet bruikbaar. Jammer, maar dat doet niet veel af aan de rest van de bestelling. De rest was prima

vakundig

verstand van zaken en uit leg vakundig begrijpen mijn uitleg . wij hebben een moestuin en leren kinderen het werken op de tuin . en gewassen die klaar zijn dat zij dat eten . want dit is gezond en snoep en patat , kan soms vers is gezonder .

Slecht

Ik heb niets ontvangen en toch bericht gehad dat het geleverd was

Het werkt.

Heb het uitgeprobeerd en was te zien maar moet het nogmaals een paar keer herhalen. Ben blij met het resultaat.

Super snelle levering voor een mooie prijs

Zeee tevreden

Hartelijk dank voor de snelle en correcte service.

Hartelijk dank voor de snelle en correcte service.

Goede service en kwaliteit

Prima communicatie en levering

Nu wachten tot het fruit komt

Top ervaring

Heel snel binnen, mooie aanbieding en artikelen zoals beschreven

Snelle bezorging

Mooi product en snel geleverd

Bestellen en super snel thuis .strandstoelen voldoen aan onze wens

Top.

Vlug en snel.

Snelle levering en voldoende verpakt

Artikelen zijn in goede staat aangekomen en werken beide naar behoren. Het hor plaatsen kostte wat moeite maar is netjes gelukt. De zonne-energielampjes doen het perfect, en flikkeren zoals beloofd werd.

Fijne service

CO2 meter gekocht bij Dealdonkey, het apparat was helaas defect, 1 mailtje naar Richard, en zonder problemen kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd !

heel goed.

Hele goede servicedesk, snelle reactie op mijn e-mail en mooie prijs voor mijn bestelling vergeleken op andere sites. Ga zo door !!!!!!

Zag er prima uit en netjes bzorgd

Prima bezorging en het materiaal is netjes verpakt.

Snel,en mooie aanbiedingen.

De keuze is reuze.Leuke aanbiedingen,en snel in huis.

Goed bevallen

Netjes snel bezorgd. Het contract verliep echt heel goed.

Prima shirts snelle levering en prima communicatie!

Prima service!

Vlotte afhandeling vd order. Toen 1 vd producten het niet deed, werd er vlot een nieuwe gestuurd.

Leuke aanbiedingen

De 2 oplaadbare lampjes die ik besteld heb zijn top. Mooi model, geven fijn licht en een super prijs. Snelle verzending en goed verpakt geleverd. Heb spijt dat ik niet nog 2 besteld heb want nu moet ik opnieuw verzendkosten betalen helaas.

Bestelling gedaan en snel geleverd.

Bestelling ontvangen, was stuk. Meteen gebeld en super afgehandeld, kreeg ze ook meteen aan de lijn . Dag ernaar nieuwe ontvangen was in orde. Zie je niet vaak en meteen aan de lijn en erg vriendelijk.

Haverstraat 31

2153GB Nieuw-vennep

Over DealDonkey

Bij DealDonkey iedere dag, 24 uur lang, veel verrassende aanbiedingen voor een superlage prijs. Hoe leuker het product, hoe sterker het merk of hoe scherper de prijs – bij DealDonkey zijn we er gek op! Jij toch ook? Meld je daarom aan op www.DealDonkey.com en ontvang iedere dag de aanbiedingen van de dag. DealDonkey, hét online platform met -Iedere dag verrassend voordelige aanbiedingen -Voor 20.00 besteld, morgen geleverd -Gratis verzending vanaf 50 euro -100 dagen bedenktijd Volg ons op Facebook en vertel ons wat jij vindt!